Лише той Учитель, хто живе так, як навчає( Г. Сковорода)
Дитина - вище творіння Природи і Космосу і несе в собі їхні риси - могутність і безмежність(Ш. Амонашвілі)
Посередній учитель розповідає,
Хороший учитель пояснює,
Кращий учитель демонструє,
Великий учитель надихає
Учитель і учень ростуть разом.
Минуле належить історії, майбутнє - це таємниця, а ця мить - подарунок. Ось чому цю мить називають сьогоденням.
Ваша сила - віра в себе. Ваша свобода - відповідальність за власний розвиток. Ваші здібності - культура само створення.(А. Смоловик)
Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці.
Справжній педагог повинен працювати на майбутнє.
Щоб бути Великим - треба бути людиною
Великої ідеї та великого характеру
Серце віддаю дітям.В. Сухомлинський
Людина має відповідати за інших, діяти разом у напрямку досягнення метиД. Брюннер
Немає нічого що не долалось би працею
Розум являє собою суму найкращих наших почуттівП. Шеллі
Роби велике не обіцяючи великого.Піфагор
Ми навчаємося не для школи, а для життя.Сенека Молодший
Дитина - вище творіння Природи і Космосу і несе в собі їхні риси - могутність і безмежність(Ш. Амонашвілі)
Посередній учитель розповідає,
Хороший учитель пояснює,
Кращий учитель демонструє,
Великий учитель надихає
Учитель і учень ростуть разом.
Минуле належить історії, майбутнє - це таємниця, а ця мить - подарунок. Ось чому цю мить називають сьогоденням.
Ваша сила - віра в себе. Ваша свобода - відповідальність за власний розвиток. Ваші здібності - культура само створення.(А. Смоловик)
Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці.
Справжній педагог повинен працювати на майбутнє.
Щоб бути Великим - треба бути людиною
Великої ідеї та великого характеру
Серце віддаю дітям.В. Сухомлинський
Людина має відповідати за інших, діяти разом у напрямку досягнення метиД. Брюннер
Немає нічого що не долалось би працею
Розум являє собою суму найкращих наших почуттівП. Шеллі
Роби велике не обіцяючи великого.Піфагор
Ми навчаємося не для школи, а для життя.Сенека Молодший
Комментариев нет:
Отправить комментарий